رویدادها آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از یوونتوس پیش از بازی با رُم

آخرین اخبار از یوونتوس پیش از بازی با رُم

تیم فوتبال یوونتوس پس از بازی با دورتموند در مرحله رفت لیگ قهرمانان اروپا و پیش از انجام بازی برگشت با حریف آلمانی، باید در یکی از مهم ترین دیدارهای فصل به مصاف رُم برود . دیداری که با وجود فاصله 9 امتیازی بیانکونری با جالوروسی همچنان می تواند حساس و تعیین کننده باشد .

خبر خوب برای هواداران یووه در مورد پوگبا است که امروز بدون هیچ مشکلی به تمرین پرداخت و تمرین و آمادگی ستاره فرانسوی یووه بسیار رضایت بخش بوده است . بر اساس اخبار اسکای اسپورت پوگبا هیچ مشکلی برای حضور مقابل رُم ندارد اما ممکن است آلگری برای آمادگی بیشتر برار دورتموند، به او استراحت دهد و در ترکیب ثابت مقابل رُم قرار نگیرد .

با توجه به مصدومیت پیرلو انتظار می رود که کلودیو مارکیزیو به عنوان جانشین او در میانه میدان قرار بگیرد و در حالی که پیش بینی می شود ویدال و پوگبا 3 هافبک دیگر یووه باشند احتمالا مکسی پریرا نیز به عنوان هافبک هجومی و بازیساز در پشت دو مهاجم قرار بگیرد .

در خط حمله نیز احتمال شاهد حضور موراتا و توز خواهیم بود اگرچه با توجه به فشردگی بازی ها و بازی مهم با دورتموند احتمال حضور یورنته هم وجود دارد .

گفتنی است که کنفرانس خبری آلگری فردا ساعت 12 به وقت ایتالیا خواهد بود و یوونتوسی ها پس از آن هم یک جلسه تمرین برگزار خواهند کرد .

از تیم حریف نیز خبر می رسد که سیدو دومبیا خرید جدید این باشگاه که تا پیش از این بدلیل حضور در تیم ملی کشورش ساحل عاج در رقابت های جام ملت های آفریقا بازی های زیادی برای رُم انجام نداه بود دچار مصدومیت شده است .

گفته می شود که دومبیا دچار درد از ناحیه کمر شده و احتمالا قادر به بازی برابر یووه نخواهد بود اگرچه مشخص شدن میزان مصدومیت او هنوز هم به بررسی بیشتر نیاز دارد .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: